TUISYEN ONLINE

Tuisyen Online adalah satu pembelajaran menggunakan rakaman video. Sesuatu tajuk atau latihan akan di terangkan di ajar kepada anda melalui rakaman video dan video tersebut boleh di capai melalui internet di rumah anda atau di mana-mana sahaja.


Anda boleh memilih samada untuk mendapatkan Pakej Percuma atau Pakej Berbayar.

PAKEJ PERCUMA

Hanya mengandungi satu video penerangan tajuk matapelajaran di dalam satu entri. Video akan di tukar setiap minggu/hari bergantung kepada susah atau senangnya sesuatu tajuk tersebut. Pelajar akan terlepas peluang belajar jika video telah di tukar ketajuk yang lain. Paparan video akan dimuatkan di wall utama di bahagian bawah entri.


PAKEJ BERBAYAR

Pakej Berbayar mempunyai banyak kemudahan. Semua video yang telah di muatkan di wall utama blog boleh di lihat semula. Pelajar boleh download soalan-soalan percubaan SPM . Penerangan sesuatu topik lebih banyak dengan contoh-contoh penyelesaian. Pelajar hanya di kenakan bayaran RM40 sahaja untuk setahun untuk satu matapelajaran.

Contoh paparan web Tuisyen Berbayar


Pelajar akan di beri password khas untuk membuka web/blog Tuisyen Berbayar yang mengandungi banyak klip video pembelajaran. Untuk mendapat A dalam pelajaran, anda di syorkan mendaftar di Pakej Tuisyen Berbayar.



No comments:

Post a Comment